Este greu de imaginat că oricine conduce o companie și nu are statistici cu privire la prezența afacerii online sau nu a auzit încă de optimizarea pentru motoarele de căutare. Beneficiile SEO pentru afaceri sunt practic nesfârșite, iar apelând la ele vei putea îmbunătăți succesul mărcii tale pe piață.
Cu siguranță, până acum ai explorat elementele de bază ale SEO și ai învățat cum funcționează. Dar, făcând acest lucru, probabil că ai considerat complex și consumator de timp să o implementezi în strategia ta de marketing online. De asemenea, optimizarea conținutului presupune un drum lung și poate dura luni până la începerea de colectare a rezultatelor. Probabil a existat un moment în care te-ai întrebat – merită toată problema? Ei bine, poți fi sigur că da!
SEO – ține pasul cu modificările de indexare
După cum a fost menționat, poate dura ceva timp înainte de a începe să culegi beneficiile SEO. Reține că optimizarea pentru motoarele de căutare este un proces continuu. Regulile evoluează constant și pentru a fi la curent cu schimbările, ar trebui să fii la curent cu cele mai recente tendințe SEO.
O actualizare SEO interesantă este protocolul IndexNow. Datorită protocolului IndexNow, vei putea notifica instantaneu motoarele de cautare despre pagini noi, actualizări și eliminarea conținutului învechit. Acest lucru accelerează semnificativ rezultatele eforturilor tale SEO și îți va oferi un avantaj față de concurenți.
După cum poți vedea, sfera motoarelor de căutare este dinamică, dar orice noi schimbări vor apărea în viitor, cel mai probabil vor contribui la creșterea beneficiilor SEO pentru afacerea ta. Ce beneficii mai aduce SEO?
SEO duce la o experiență mai bună pentru utilizator
Cele mai citite articole
Există multe modalități de a îmbunătăți site-ul web și de a maximiza experiența utilizatorului. Aceasta include oferirea către publicul tău a unor informații relevante, fotografii sau videoclipuri similare pentru a sprijini textul, pagini web ușor de navigat și configurarea paginilor pentru dispozitive mobile.
De exemplu, dacă pagina ta are animații, dar acestea nu sunt redate bine, aceasta va duce la o experiență de utilizator neplăcută. Optimizarea animațiilor le va face mai ușor de detectat de către Google. În acest fel, atunci când utilizatorul derulează în jos pe pagină și ajunge la conținutul animat, se va putea bucura de el, deoarece va rula fără probleme în loc să se blocheze. O experiență mai bună a utilizatorului are ca rezultat mai multe clicuri, mai multe clienți potențiali, o mai bună reamintire a mărcii și rate de conversie mai mari.
Atât vizitatorii site-ului tău, cât și motoarele de căutare prețuiesc UX bun, iar furnizarea acestor lucruri îți va îmbunătăți clasarea și va menține oamenii pe paginile tale mai mult timp.
SEO este principala sursă de clienți potențiali
Strategiile de intrare sunt cea mai eficientă sursă de achiziție de clienți potențiali în rândul companiilor (B2B), companiilor și clienților (B2C) și organizațiilor non-profit. Inbound include optimizarea motoarelor de căutare, social media, marketing de conținut, recomandări și multe altele. Cu toate acestea, dacă nu generezi noi clienți potențiali cu tactica SEO, ar trebui să îți reconsideri abordarea și să te asiguri că vizezi publicul potrivit. Verifică și concurența, poate că un alt jucător de pe piață își optimizează mai bine conținutul și câștigă cota de piață.
SEO aduce rate de închidere mai mari
Statisticile arată că, în medie, 14,6% din ratele de închidere sunt obținute din clienții potențiali SEO, comparativ cu 1,7% din clienții potențiali de ieșire. Clienții potențiali SEO sunt clienți care au efectuat cercetări online cu cerințe și obiective specifice și au găsit produsul sau serviciul tău. Acest lucru îi face să fie clienți potențiali calificați pentru marketing (MQL) sau chiar clienți potențiali calificați pentru vânzări (SQL) și rezultă în rate de conversie mai mari.