5 factori care contribuie eficient la închirierea unui birou

Biroul este un loc extrem de important pentru toate persoanele care trebuie să îşi desfăşoare activitatea în cele mai bune condiţii şi de aceea alegerea spaţiului pentru birou contează foarte mult. Sunt mai multe criterii care stau la baza unei astfel de decizii şi specialiştii care oferă birouri de închiriat Timişoara le prezintă pe cele mai importante dintre ele.

1.   Locaţia unde se află birouri de închiriat Timişoara sau în orice alt oraş

Locaţia joacă un rol esenţial pentru că determină confortul pe care persoana îl va avea în spaţiul respectiv, dar influenţează totodată şi clienţii şi profitul firmei. Spre exemplu, o persoană care caută birouri de închiriat Timişoaraar trebui să ţină cont de zonele în care se află cei mai mulţi clienţi, atunci când firma lucrează cu publicul. O zonă limitrofă poate avea un preţ mai mic însă este foarte posibil ca clienţilor să le fie greu să ajungă la ea.

2.   Facilităţile spaţiului

Se pare că nu este suficient ca o persoană să ştie că are de căutat birouri de închiriat Timişoara, ci trebuie să stabilească de la bun început de ce facilităţi are nevoie. Centrala termică, internetul, curentul, gazele, apa caldă, posibilitatea de a face contracte cu un furnizor TV, parcarea, toate sunt aspecte extrem de importante de care o persoană care vrea să se simtă bine în biroul sau trebuie să ţină cont.

3.   Siguranţă

Siguranţa joacă un rol esenţial în succesul oricărui spaţiu de birouri. Chiar şi atunci când firma nu lucrează cu publicul şi nu primeşte vizite este foarte important acest aspect. Angajaţii au nevoie să se simtă în siguranţă atunci când vin sau pleacă de la birou şi acesta este un factor care îi poate afecta şi îi poate face să renunţe şi să îşi caute alt loc de muncă. O zonă nesigură poate duce la pierderea unor angajaţi foarte valoroşi pentru firmă. Spre exemplu, în cartierele considerate periculoase, noaptea poate fi o problemă pentru angajaţii care ies de la serviciu după lăsarea serii.

4.   Posibilităţile de extindere

Fiecare administrator de firmă are în plan extinderea mai devreme sau mai târziu. Relocarea biroului poate fi o variantă foarte incomodă şi poate determina stoparea activităţii până la finalizare, ceea ce nu este deloc de dorit. În sensul acesta, se recomandă alegerea unei zone în care există şi posibilitatea de extindere fără probleme. Dacă pentru o firmă care pleacă la drum cu 2 angajaţi este suficient un spaţiu mic, ar trebui luată în calcul o clădire în care se poate închiria şi un spaţiu mai mare la nevoie, pentru că mutarea în aceeaşi clădire se face mult mai uşor.

5.   Posibilităţi de modificare a spaţiului

Anumite tipuri de activităţi pot determina modificări ale spaţiului din interior. Spre exemplu, pot fi adăugate panouri despărţitoare şi alte astfel de elemente care pot implica găuri în podea sau în pereţi. Posibilitatea de a adapta spaţiul disponibil este foarte importantă pentru absolut toate firmele care au astfel de nevoi.