Business

Descoperă cele mai recente noutăți și sfaturi din lumea afacerilor. Articole și analize despre business și economie pe GoldSite.ro.

ce inseamna mentor

Ce inseamna mentor

Ce este un mentor? Conceptul de mentorat este unul vechi, dar extrem de relevant si astazi, intr-o lume in continua schimbare si dezvoltare. Un mentor este o persoana cu experienta, care ofera indrumare si suport unei alte persoane, numita protejat…

ce inseamna aga

Ce inseamna AGA

Ce este AGA? AGA sau Adunarea Generala a Actionarilor reprezinta un eveniment crucial in cadrul unei companii, fie ea publica sau privata. Acest eveniment are loc de obicei anual, dar poate fi convocat si in mod extraordinar, in functie de…

ce inseamna consilier vanzari

Ce inseamna consilier vanzari

Rolul si responsabilitatile unui consilier de vanzari Un consilier de vanzari este un profesionist esential in cadrul oricarei companii care se concentreaza pe vanzarea de bunuri sau servicii. Rolul acestuia nu se limiteaza doar la efectuarea vanzarilor, ci presupune si…

ce inseamna cont de intreprindere

Ce inseamna cont de intreprindere

Ce este un cont de intreprindere? Un cont de intreprindere este un cont bancar specializat, destinat exclusiv companiilor sau organizatiilor. Spre deosebire de conturile personale, conturile de intreprindere sunt concepute pentru a facilita gestionarea tranzactiilor financiare ale unei afaceri, oferind…

ce inseamna relatia b2b

Ce inseamna relatia B2B

Ce inseamna relatia B2B Relatia B2B, prescurtarea pentru "Business to Business", reprezinta toate tranzactiile comerciale care au loc intre doua sau mai multe companii. Spre deosebire de relatiile B2C (Business to Consumer), unde produsele sau serviciile sunt vandute direct consumatorilor…

ce inseamna sa

Ce inseamna SA

Ce inseamna SA? In domeniul economic, termenul "SA" este utilizat pentru a desemna o forma juridica de organizare a unei societăți comerciale. Acronimul SA provine din limba franceza si reprezinta "Societe Anonyme", care in romana este tradus ca "Societate pe…

ce inseamna rezolutie firma

Ce inseamna rezolutie firma

Ce este o rezolutie a unei firme? Rezolutia unei firme este un document formal care contine decizii importante luate de actionarii sau Consiliul de Administratie al unei companii. Aceste documente sunt esentiale in cadrul unei firme deoarece inregistreaza hotararile care…