Companiile au la dispozitie numeroase spatii profesionale private sau colaborative pentru a raspunde diferitelor nevoi ale acestora. De la an la an, oferta creste in ceea ce priveste spatiile comune, centrele de afaceri sau salile de sedinta dedicate gazduirii catorva zeci de persoane.
Astfel ca, un birou de inchiriat Cluj ofera avantaje semnificative: economie de timp, economii de bani si flexibilitate. Iata de ce aceste spatii de lucru sunt deosebit de interesante.
Echipamente si servicii incluse
Aceste spatii de lucru sunt adesea dotate cu echipamente si servicii de calitate incluse pe loc: mobilier, calculatoare, imprimante, linii telefonice, servicii de curierat sau de curatenie etc.
Prin urmare, nu este nevoie sa se achizitioneze echipamente atunci cand birourile sunt complet echipate. Astfel, se economiseste timp in ceea ce priveste deciziile de achizitie si aspectele practice. De asemenea, nu este nevoie ca cei care le folosesc sa se ocupe de diverse sarcini, cum ar fi comanda de consumabile, intretinerea, gestionarea anumitor facturi sau intretinerea casei.
O alegere mai variata atunci cand vine vorba despre locatie
Cele mai citite articole
In unele orase, cum ar fi capitala, de exemplu este uneori dificil sa gasesti un birou de inchiriat Bucuresti din cauza lipsei de diversitate a ofertei. Aceasta practica este din ce in ce mai raspandita si ofera o alegere mai larga.
Flexibilitate mai mare
Cerintele companiilor in ceea ce priveste spatiile de lucru (dimensiune, proximitate, echipamente etc.) se adapteaza in functie de cresterea companiei. Intrucat este uneori dificil sa se planifice lucrurile pentru mai multi ani atunci cand se cumpara un sediu, alegandu-se o inchiriere se va beneficia de o mai mare flexibilitate. Angajamentele temporale sunt, in general, mult mai flexibile decat un contract de inchiriere traditional si pot fi pentru o saptamana, cateva luni sau un an.
Realizarea de economii
Inchirierea unui birou profesional permite realizarea de numeroase economii la :
- Echipamentele puse la dispozitie pe loc, deoarece mobilierul si echipamentele profesionale pot reprezenta o investitie majora pentru o intreprindere.
- Serviciile incluse in pachete: nu este nevoie sa se angajeze personal de curatenie sau sa se apeleze la companii externe pentru intretinerea echipamentelor sau lucrari.
- Electricitatea, apa, incalzirea sau aerul conditionat sunt incluse in conditiile de inchiriere.
Toate aceste elemente se platesc, desigur, deoarece sunt incluse in chirie, dar sunt, in general, mai putin costisitoare pentru companie. Costurile sunt amortizate prin gruparea diferitelor structuri care impart spatiile si spatiile comune.
In concluzie, inchirierea de birouri profesionale prezinta numeroase avantaje: se poate economisi timp pentru a se concentra exclusiv asupra afacerii, se pot evita anumite cheltuieli si se poate obtine flexibilitate atunci cand se iau decizii importante cu privire la viitorul companiei.