Motoarele de căutare sunt în permanență într-o continuă schimbare, într-o continuă evoluție pentru a genera clienților exact ceea ce își doresc, într-un timp foarte scurt. Astfel că identificarea unei agenții SEO pentru o colaborare cu rezultate bune se transformă chiar într-o sarcină complicată și dificilă. Chiar dacă este o sarcină dificilă, nu trebuie să te gândești că nu există o agenție SEO atât de eficientă, există și agenții care oferă garanții pentru serviciile pe care le prestează, astfel că cel puțin acestea nu au cum să te dezamăgească și nu numai.
Pentru a identifica cea mai bună agenție SEO pentru business-ul tău trebuie să urmezi următorii pași:
În primul rând te poți ghida după experiențele altora, alte business-uri care erau în aceeași situație cu tine la începutul afacerii și experiențele prin care au trecut. Astfel te poți îndrepta către o agenție SEO care a fost eficientă în colaborarea cu alte persoane ce administrează business-uri. Un rezultat bun pentru o altă afacere, poate fi un rezultat bun și pentru afacerea ta.
Poți să cauți diverse agenții și să observi care sunt serviciile pe care ți le propun și de aici poți să-ți dai seama care sunt cunoștințele agenților și dacă colaborarea voastră ar fi eficientă pentru tine. Să încerci să identifici printre propunerile lor, servicii potrivite pentru tine.
Sigur că vei fi tentat să te lași influențat și de preț, însă trebuie să știi că serviciile de calitate au un preț pe măsură. Pentru a nu da greș referitor la acest aspect, trebuie să îți setezi un buget și să încerci să te încadrezi în acesta. Ai foarte mare grija ca bugetul tău să fie unul realist pentru a nu dezamăgit de serviciile SEO prestate. Cei ce oferă prețuri mici nu vor realiza niciodată mare parte din ce promit pentru că volumul de muncă și calitatea acesteia trebuie recompensate. Astfel de agenții oferă tehnici nepersonalizate afacerii tale și nevoilor tale, folosesc șabloane pe care le adaptează, astfel că timpul alocat nu mai este la fel de mare, de aici provin și prețurile mai mici.
Ca referință, bugetul pentru o agenție SEO se încadrează între 600 și 2000 de euro pe lună, acesta crește sau scade în raport cu dimensiunea business-ului tău care generează volumul de muncă.
Un aspect de bază cu care ar trebui să își facă debutul o agenție SEO în colaborarea cu o firmă este auditul site-ului, deoarece acesta ajută la identificarea erorilor tehnice ale site-ului, identificarea cuvintelor cheie pentru site-ul tău și analiza competiției pe care o ai. Aceste detalii sunt extrem de importante pentru ca agenția să poată să-și facă treaba așa cum trebuie, iar tehnicile SEO implementate să fie eficiente.
În urma auditului, agenția ar trebui să îți expună tot ce a identificat eronat pe site-ul tău, iar apoi să îți prezinte variante de rezolvare pentru fiecare problemă. Tu va trebuie să optezi pentru variantele pe care le consideri potrivite pentru site-ul tău. Iar apoi aceștia îți vor implementa și corecta toate erorile ca site-ul să funcționeze la parametri normali.