Daca ne limitam la simpla creare a unui nou site si postarea acestuia pe internet, atunci pur si simplu acesta se va pierde printre milioane de astfel de site-uri. In acest caz, el nu va indeplini functiile pentru care a fost creat, si anume, sa atraga noi clienti si sa vanda bunuri si servicii. Succesul in cautarea organica necesita astazi optimizarea pentru o combinatie de factori pe care motoarele de cautare le considera importante: tehnice, On Page si in afara paginii. Cei care ofera servicii de optimizare SEO stiu ca optimizarea On Page ar trebui sa fie prioritara. Deoarece motorul de cautare este in continua evolutie, este important sa te asiguri ca informatiile SEO On Page sunt la zi.
Ce este SEO On Page?
SEO On Page sau optimizarea On Page se refera la practica optimizarii paginilor web, pentru a urca in clasamentul motorului de cautare si pentru a castiga trafic organic. Pe langa publicarea de continut relevant, de inalta calitate, SEO On Page include optimizarea titlurilor, a etichetelor titlu, meta si antet si a imaginilor. De asemenea, acest lucru te asigura ca site-ul tau web are un nivel ridicat de expertiza, autoritate si incredere. Optimizarea On Page va imbunatati vizibilitatea site-ului tau in rezultatele cautarii.
SEO pentru mobil
Astazi este dificil sa ne imaginam viata fara dispozitive mobile, in ciuda faptului ca acum 15-20 de ani doar cateva persoane aveau mobil. Astazi, numarul persoanelor care acceseaza internetul de pe mobil este foarte mare. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul tau nu este optimizat pentru smartphone-uri, tablete si alte dispozitive portabile, va fi mult mai dificil sa il promovezi, iar acest lucru nu va da efectul dorit. Astazi mai mult de jumatate din timp este petrecut pe dispozitive mobile. Cresterea traficului mobil nu poate trece neobservata. Drept urmare, au aparut algoritmi in motorul de cautare care evalueaza in primul rand versiunea mobila, nu cea de pe desktop. Google acorda atentie optimizarii site-urilor web pentru dispozitivele mobile si este important sa faci SEO pentru mobil. Rezultatele optimizarii SEO pentru mobil duc la:
- cresterea traficului;
- cresterea valorii CTR;
- pozitii superioare;
- cresterea conversiei site-ului;
- factori comportamentali imbunatatiti.
Toate acestea conduc in mod natural la o crestere a profiturilor, ceea ce inseamna ca pretul optimizarii va fi amortizat rapid.
Cerinte pentru promovarea site-ului web in emisie mobila
Cand se face optimizare SEO pentru mobil, se iau in considerare cerintele algoritmilor de cautare specifici pentru dispozitivele mobile. Specialistii de la agentia SEO verifica daca designul paginii este adaptat ecranului smartphone-ului si tabletei, paginile avand o bara de defilare pentru dispozitivele cu o diagonala mica; daca nu exista elemente Flash, apple Java si plugin-uri Silverlight in pagina, deoarece acestea incetinesc foarte mult incarcarea; daca bannerele publicitare nu blocheaza continutul; daca link-urile pot fi facute clic; daca fontul este adaptat la diagonala diferitelor ecrane etc.